s

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, lorem ipsum ave maria incididunt ut

Τορτιγια με ψητα λαχανικα

Τορτιγια με ψητα λαχανικα

Τορτιγια με ψητα λαχανικα

Δεν έχετε πολύ χρόνο αλλά θέλετε ένα θρεπτικό γεύμα; Σας έχω τη λύση. Τορτιγια με ψητα λαχανικα.

Ψιλοκόβουμε τα λαχανικά που έχουμε στο ψυγείο. Για παράδειγμα μελιτζάνα, κολοκυθάκι, καρότο, τοματίνια και φρέσκα μανιτάρια.

Στη συνέχεια προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και 1 κουταλιά της σούπας μπαλσάμικο ξύδι σε ρευστή μορφή. Αποφύγετε το μπαλσάμικο ξύδι σε μορφή κρέμας, γιατί απορροφάται άμεσα από τον οργανισμό με αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος κορεσμού, δηλαδή, να πεινάμε πιο γρήγορα.

Σε ένα αντικολλητικό σκεύος προσθέτουμε τα λαχανικά και τα αφήνουμε να ψηθούν για μερικά λεπτά (έως ότου να μαραθούν ελαφρώς) σε φωτιά μέτριας έντασης.

Στη συνέχεια τυλίγουμε τα λαχανικά μας σε τορτίγια ή αραβική πίτα. Κατά προτίμηση ολικής αλέσεως ή πολύσπορη και προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι. Εάν θέλετε ένα πιο δροσερό dressing, μπορείτε σε 100 γραμμάρια στραγγιστό γιαούρτι 2% να τρίψετε μίσο αγγούρι, να προσθέσετε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Έτοιμο το μεσημεριανό μας! Εύκολα γρήγορα και απλά!

Γιατι η τορτιγια με ψητα λαχανικα θεωρειται ενα θρεπτικο γευμα;

Προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε τα γεύματά μας με λαχανικά γιατί καλύπτουν μεγάλο όγκο στο στομάχι και αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού. Όσο περισσότερα χρώματα λαχανικών επιλέξουμε τόσο μεγαλύτερο το εύρος των βιταμινών που καλύπτουμε. Για παράδειγμα, τα πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ το οποίο βοηθάει στην ενίσχυση της καλής λειτουργίας του κυκλοφορικού συστήματος. Τα κόκκινα λαχανικά είναι πλούσια σε καροτενοειδή (χρωστικές ουσίες κόκκινου, πορτοκαλί και κίτρινου χρώματος). Η μεγάλη τους περιεκτικότητα η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α ενισχύει τη καλή λειτουργία των ματιών.

Τα λαχανικά επίσης, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε θερμιδική αξία. Η θερμική επεξεργασία αυξάνει τη περιεκτικότητά τους σε λιπαρά οξέα με αποτέλεσμα το γεύμα μας να γίνεται πιο θρεπτικό. Ο συνδυασμός των φυτικών ινών των λαχανικών, η πρωτεΐνη του γιαουρτιού και οι υδατάνθρακες της τορτίγιας μας δίνουν ένα πλήρες και ισορροπημένο γεύμα.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες συνταγές μας εδώ.

 

Post a Comment

Skip to content