s

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, lorem ipsum ave maria incididunt ut

Ελεονώρα Γιακέ - Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

  -  Συνταγες   -  Σοκολατακια απο χουρμαδες
Σοκολατακια απο χουρμαδες

Σοκολατακια απο χουρμαδες

Σοκολατακια απο χουρμαδες

Για 24 σοκολατακια απο χουρμαδες των 20γρ. Θα χρειαστείτε:

1 1/2 κούπα βασιλικούς χουρμάδες
2κ.σ. κακάο σε σκόνη
1κ.σ. μέλι
2κ.σ. βρωμη(αλεσμένη)
1/2 κούπα φουντούκια.
Στο μπλέντερ μας αλέθουμε τους Χουρμάδες(αφού τους μουλιάσουμε) για μερικά λεπτά , προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε ξανά.
Πλάθουμε τα σοκολατακια από χουρμαδες μας και τα περνάμε από καρύδα τριμμένη και τρούφα σοκολάτας.
Τα τοποθετούμε στο ψυγείο για 1 ωρα και είναι έτοιμα για κατανάλωση.
Η συνιστώμενη κατανάλωση είναι 40 γρ. δηλαδή δύο σοκολατάκια και μας προσφέρει 60 θερμίδες (kcal).
Μία μικρή θαυματουργή λιχουδιά η οποία είναι 100% υγιεινή.
Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι τα υγιεινά τρόφιμα δεν είναι λιγότερο θρεπτικά είναι σίγουρα πιο εύκολα μεταβολήσιμα. Συνεπώς η κατανάλωση τους θα πρέπει να είναι περιορισμένη.

Η διατροφικη αξια των χουρμαδων

Μπορείτε να διαβάσετε για τον χουρμά εδώ 
Σε ποσοστό 70% οι χουρμάδες αποτελούνται από φυσικά σάκχαρα, όπως την φρουκτόζη , την γλυκόζη κάτι που τους καθιστά μια ιδιαίτερα πλούσια πηγή ενέργειας για το ανθρώπινο σώμα.
Σε ένα ποσοστό της τάξης του 20% αποτελούνται από φυτικές ίνες , πρωτεΐνες αλλά και μια σειρά από μικρο – θρεπτικά συστατικά όπως το φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο.
Καλό θα είναι να σημειωθεί ότι τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν ναι μεν μεγαλύτερο ποσοστό φυτικών ινών στερούνται όμως της ενυδάτωσης λόγω της φυσικής τους επεξεργασίας με αποτέλσμα να χρειαζόμαστε περισσότερο νερό σε σχέση με τα φρέσκα φρούτα όταν τα καταναλώνουμε.
Υπολογίστε, ότι για μία μερίδα αποξηραμένων φρούτων (3 – 4 τεμάχια), χρειαζόμαστε επιπλέον ένα ποτήρι νερό. Προσπαθούμε όσο το δυνατόν, να καταναλώνουμε φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα έτσι ώστε, να καλύψουμε περισσότερα μικρο-θρεπτικά συστατικά.
Τροφές σαν αυτήν, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, προάγουν τη καλή λειτουργία του εντέρου λόγω του ότι ερεθίζουν τον βλεννογόνο του γαστρεντερικού σωλήνα, χρειάζονται όμως προσοχή γιατί η αυξημένη κατανάλωση τους, σε συνδυασμό με τη χαμηλή ενυδάτωση, παρεμποδίζουν τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου.
 
Μπορείτε να δείτε και πολλές άλλες συνταγές μαγειρικής μας κάνοντας κλικ εδώ 

Post a Comment

Skip to content